FAQ – najczęściej zadawane pytania

Jest to wymontowana część z auta, która może zostać przyjęta przez dystrybutora w przypadku zakupu produktu regenerowanego i obniżenia jego ceny poprzez zwrot kaucji za rdzeń. Zwracana, wymontowana część (rdzeń) musi być odpowiednikiem zakupionego towaru objętego sprzedażą “towar regenerowany” i wskazane jest aby dostarczyć ją w opakowaniu po zakupionym egzemplarzu. Przyjęta może być tylko część kompletna i nie rozłożona na elementy składowe.

Jest to wartość rdzenia wyrażona w PLN, która jest doliczana do ceny towaru w przypadku gdy klient kupując produkt regenerowany nie zwróci starej wymontowanej z auta części, lub zwróci w stanie nie spełniającym kryteriów jej przyjęcia (rdzeń uszkodzony).
Np. alternator kosztuje 250 zł, kaucja za zwrot wymontowanej części: 50zł. Klient złożył zamówienie na alternator w kwocie 250 zł, następnie zdemontował i oddał starą część, za którą została zwrócona mu kaucja 50zł. W rzeczywistym rozrachunku Klient poniósł koszt zakupu alternatora w kwocie 200 zł.

Produkt fabrycznie regenerowany spełnia normy produktu nowego, tzn. przechodzi wieloetapowy proces kontroli jakości oraz udzielana jest na niego 2 letnia gwarancja.

2 lata, produkty LAUBER objęte są pisemną 25-miesięczną gwarancją.

W sieci dystrybucji Inter Cars lub w sieci współpracujących warsztatów oraz na eLauber.pl

Należy zwrócić szczególną ostrożność aby podczas demontażu nie uszkodzić części (rdzenia) ponieważ wszelkie uszkodzenia mechaniczne lub ślady ingerencji dyskwalifikują zwrot kaucji za rdzeń przy zakupie produktu regenerowanego.

Produkt fabrycznie regenerowany spełnia normy produktu nowego, tzn. przechodzi wieloetapowy proces kontroli jakości oraz udzielana jest na niego 2 letnia gwarancja.

Kupując produkt regenerowany i zawracając odpowiednik starej części (rdzenia) można zaoszczędzić do 80% ceny.

2 letnia gwarancja, obniżenie ceny zakupionej części poprzez zwrot kaucji za starą część (rdzeń).