Specjalista ds. zakupów

Główne obowiązki:

  • Realizacja procesów zakupowych, współpraca z międzynarodowymi dostawcami.
  • Negocjowanie warunków handlowych oraz warunków dostaw.
  • Dbanie o odpowiednią jakość kupowanego surowca.
  • Przygotowywanie raportów na potrzeby działań zespołu.           
  • Obsługa zamówień dostaw w systemie ERP.
  • Zapewnienie odpowiedniego zapasu surowców w celu zabezpieczenia ciągłości produkcji.
  • Zarządzanie stanami magazynowymi.
  • Aktywna współpraca z innymi działami w obrębie firmy: produkcją, magazynem oraz księgowością.

Oczekiwania kompetencyjne:

  • Doświadczenie na stanowisku specjalista ds. zakupów.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację w mowie i piśmie.
  • Znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel.
  • Umiejętność pracy w zespole, myślenie analityczne.
  • Kreatywność, samodzielność w działaniu, orientacja na rozwój i zdobywanie wiedzy.
  • Profesjonalizm i zaangażowanie w realizację zadań.
  • Preferowane wyższe wykształcenie (logistyczne, ekonomiczne, techniczne).

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Stabilne zatrudnienie.
  • Imprezy integracyjne.
  • Bezpłatną naukę języka angielskiego.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i powierzonych obowiązków.
  • Jednozmianowy system czasu pracy.
  • Przyjazną atmosferę pracy.
  • Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.